Forum Flipperowe

Pełna wersja: THE PINBALL ARCADE
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Wczoraj na forum PA natknąłem się na temat gdzie gość napisał że używa stojaka do gitary jako podstawkę pod ekran pionowy Wink Dobra opcja, sam gram i mam taki stojak. Wziąłem, TV idealnie pionowo na tym postawiłem i śmigam. W ogóle inna gra, wszystko widać, bumpery na górze i cały stół elegancko, czuć odległość, czuć grę 10 razy bardziej. Polecam wszystkim Smile Akurat ja mam podpięty TV 32" 16:9 i spisuje się idealnie. A zaraz lecę na prawdziwe flipery
Takie ustawienie ekranu to jeszcze nic. Poczekaj aż na PCta wyjdzie tryb CABINET :mrgreen:
Nie wiem czy było, plany Farsight na rok 2014 w pigułce
Ciekawe co znowu popsuja w zapowiadanym mega patchu na PS3 Smile Moze wytna kolejne instrukcje albo dorzuca nieco wiecej zwiech. Nie wiem jak jest u was, u mnie WH2O wiesza konsole z kolei Ripley chrupie niemilosiernie.
petercobra napisał(a):Takie ustawienie ekranu to jeszcze nic. Poczekaj aż na PCta wyjdzie tryb CABINET :mrgreen:

Ja czekam z zakupem.
Jeśli PA pobije PinbalFX to cena nie gra roli.
Jak na razie PinbalFX w skrzyni bije na głowę stoły w visual pinball FS (może z kilkoma wyjątkami).
Czekaj na TPA w versji cabinet - to dopiero będzie miazga ^_^
Panowie,
peem tak Smile

Odpaliłem dziś PA w trybie portrait na moim emulatorze.
Mimo iż chłopcy z FS dodali ten tryb "na szybko" czyli nie zmienili nic ale umozliwili grę w obrazie obróconym o 90 st to jest to rewalacja

(Kolegów ortodoxów proszę o nie informowanie kolejny raz że emulacje flipperowe skończyły się na TImeShock - wiemy Smile )

Więc, jeśli FS ma zamiar dodać dopiero funkcje cabinet to już teraz widzę, że biją na głowę stoły dla cabinetów w Visual Pinball.
Dodatkowo zarówno PA jak i PinballFX2 (nawet w trybie prymitywnego portrait) dają komfort odpalenia gry praktycznie od ręki.

Emulacji Visual Pinball dawały frajdę już w momencie jak udało się je odpalić Smile a na poważnie - dość skomplikowana konfiguracja wielu elementów (emulator, VPinmame, romy, UVP dla wymagających, konfiguracja HyperPin) powoduje, że skłaniam się jednak ku PA przy całym szacunku dla ludzi którzy tworzyli środowisko VP. DO tej pory na forum widać jak developerzy z FS radzą się i korzystają z doświadczeń.

Podsumowując. Może dla niektórych PA to taki flipperowy McDOnalds ale moim zdaniem to ważny przełom i projekt który daje mi możliwośc pobawienia się 44 oryginalnymi stołami w jednym miejscu a jeśli jeszcze emulacja jest w obudowie to jestetm happy.

A tak to wygląda mniej więcej (ja mam na razie wyswietlanie na jednym ekranie i widok z zablokowaną kamerką)

http://www.youtube.com/watch?v=ShWHeKFDcDM
Mega! I nie gadaj ze PA to McDonald's. To świetna symulacja ustępująca VP jedynie na polu ilości dostępnych stołów. Ale to się będzie zmieniać na korzyść PA. Smile
Od momentu ukazania się PA na PC praktycznie zapomniałem o VP Wink Po VP sięgam tylko wtedy gdy chcę "nauczyć się" jakiegoś nieznanego mi stołu ale gdy dany stół wyszedł już na PA to bez wahania wybieram PA.
Busol, wspomniałeś o Timeshocku Smile Prawda jest taka że w temacie odwzorowania fizyki to ProPinball cały czas jest niedoścignionym wzorcem ale porównywanie z PA nie ma sensu gdyż PP to tylko 4 stoły i do tego fikcyjne.
Jeszcze dwa słowa w temacie "nauki zasad". W PA są świetne instrukcje gry - w zasadzie rozpisane jest wszystko i do tego przedstawione w bardzo przejrzysty sposób. Wczoraj i dziś dzięki PA nauczyłem się grać w "Ripley’s Believe it or Not". W najbliższych dniach mam jeszcze w planie potrenowanie na "Class of 1812 i Cactus Canyon - tych stołów nigdy w rzeczywistości nie widziałem a mają być na EPC Smile
Dlatego z jednej strony mi żal "sceny" VP bo są tam czasami rewelacje (patrz stoły JPSAlasa). ale w porównaniu z PA i tego jak dużo trzeba kombinować i praktycznie każdy stół ma inne ustawienia to PA - szczególnie w wersji Cabinet będzie warty wydanych (niemałych) pieniędzy. Czekam z zakupem tylko na ostateczną wersję cabinet bo ciągle nie wiem czy będą obsługiwali 2 czy trzy monitory. W dodatku przebąkują coś o tym ze zamiast trzeciego może być Real DMD. I coś czuje, że dogadają się z Noahem a ten wprowadzi linię DMD dedykowanych dla PA za koszmarną kasę Smile

W VP wkurza mnie to, że spędziłem dużo czasu (choć była to fajna zabawa i pozyskanie widzy) ale potem - przy średniej klasy PC i grafie jeden stół działa a drugi ma rozjechaną grafikę. Jak doprowadzę do porządku ten drugi - pierwszy się rozwala. A w PA to po prostu "pyk" i działa.

A swoją drogą rozgryzł ktoś różnice między wersjami pro a standard w PA ? Podpytywałem na forach i wychodzi że dla laika nie ma to znaczenia.

PS. Ja tam uwielbiałem Psycho Pinball (a wcześniej pinbal fantasies)
Busol napisał(a):A swoją drogą rozgryzł ktoś różnice między wersjami pro a standard w PA ?

W pro masz:
- dostęp do menu systemowego stołu
- możliwość swobodnego sterowania kulą w czasie gry i tym samym zapoznanie się ze stołem
- wskaźnik tilta
- poradniki odnośnie strategii pisane przez najlepszych graczy IFPA (Josh Sharpe, Roy Wils)
March 15, 2014
Hey everyone! we are proud to announce that WHO dunnit™ is now available on Steam (Mac/Windows), iOS, Google Play, Amazon, and Ouya! WHO dunnit™ (1995): designed by Dwight Sullivan and Barry Oursler, this table combines the thrill of gambling with an intriguing murder mystery.
Players take on the role of ace investigator Nick Spade as they collect clues, interrogate suspects and catch killers.
The playfield features a functioning slot machine and a unique scoop ramp, which feeds three separate habitrails to lower, raise and exit the casino elevator.
A mysterious murder.
One victim.
Twenty possible scenarios.
Who has the motive? Who has the skill? Everyone's dying to know WHO dunnit.
2,416 of this table were produced.
Sebastian G napisał(a):March 15, 2014
Hey everyone! we are proud to announce that WHO dunnit™ is now available on Steam (Mac/Windows), iOS, Google Play, Amazon, and Ouya! WHO dunnit™ (1995): designed by Dwight Sullivan and Barry Oursler, this table combines the thrill of gambling with an intriguing murder mystery.
Players take on the role of ace investigator Nick Spade as they collect clues, interrogate suspects and catch killers.
The playfield features a functioning slot machine and a unique scoop ramp, which feeds three separate habitrails to lower, raise and exit the casino elevator.
A mysterious murder.
One victim.
Twenty possible scenarios.
Who has the motive? Who has the skill? Everyone's dying to know WHO dunnit.
2,416 of this table were produced.

yhhmm, no super,

a na nasze ??

:mrgreen:

P.S. ja kształciłem się w czasach jak rosyjski był obowiązkowy :lol:
W skrócie: od 15-go marca stół Who dunnit jest dostępny w Steam (Mac/Windows), iOS, Google Play, Amazon.
Odbiegajac troche od tematu aktualizacji, kto z was gra w PA na ps3?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40