28/01/2014, 15:11
28/01/2014, 15:43
NEX napisał(a):Dylek, obok stoją owocówki. Trzeba było zapodać takiemu 20 PLN i od razu bez losowania kazać zwrócić sobie kasę Wysypałby monety
Ale gdzie obok? w Hula Kuli ?!???
28/01/2014, 15:49
Prezes napisał(a):Ale gdzie obok?2 metry obok
29/01/2014, 00:35
AC/DC , problem z zatrzymywaniem bili na mnożniku został dziś naprawiony.
Ale przyznamy, że dziś grając na takim samym modelu "w firmie" miałem 2 razy taki sam przypadek ... "przypadek, nie sadzę" :mrgreen: :-P
Ale przyznamy, że dziś grając na takim samym modelu "w firmie" miałem 2 razy taki sam przypadek ... "przypadek, nie sadzę" :mrgreen: :-P
29/01/2014, 00:47
ramię switcha zaczepia o oprawkę żarówki, może trochę źle wymierzyli...
30/01/2014, 12:22
Poproszę również o interwencję w Avengers. Po trafieniu w dziuplę koło Hulka automat próbuje kilka razy wybić kulę po czym wyświetla Hulk SinkHole error, contact operator. Później jak się zaczyna szukanie kuli, to w końcu jest ona wybijana ale całość trwa z minutę albo i lepiej i strasznie wkurza, zwłaszcza że trafienie tam zdarza się cholernie często.
31/01/2014, 03:32
Witam
Jak pisałem wcześniej dla "forumowiczy" przygotowałem czasowy rabat na nowe flippery w wysokości 1000 zł dla wersji PRO oraz 2000 zł dla wersji Premium.
Jesli ktokolwiek bedzie zainteresowany to proszę o informacje do 7 lutego.
Po tym terminie nie przewiduję rabatów dla klientów indywidualnych, jedynie dla subdealerow oraz firm zajmujących sie dzialnościa rozrywkową.
Pozdrawiam
Jarek
Jak pisałem wcześniej dla "forumowiczy" przygotowałem czasowy rabat na nowe flippery w wysokości 1000 zł dla wersji PRO oraz 2000 zł dla wersji Premium.
Jesli ktokolwiek bedzie zainteresowany to proszę o informacje do 7 lutego.
Po tym terminie nie przewiduję rabatów dla klientów indywidualnych, jedynie dla subdealerow oraz firm zajmujących sie dzialnościa rozrywkową.
Pozdrawiam
Jarek
31/01/2014, 10:54
Wczoraj powalczyłem trochę na ST (wreszcie udało mi się przekroczyć 100 baniek). Niemiła niespodzianka: wcześniej EX była za 5 WARP, teraz jest za 9. Drobiazg ale wkurzający
Maszyna jest niesamowicie szybka. Dawno nie grałem na tak trudnym fliperze. Z tego co widzę na zdjęciach wersja LE posiada chyba kickbacka oraz wyrzut bili z locka na górę a nie na dól playfieldu. W wersji PRO obcięli te dwie rzeczy ale chyba tego nie przemyśleli ponieważ przez te dwa drobiazgi bile spierniczają bokami jak szalone. Po kilkunastu takich zjazdach trochę zniechęca to do gry a szkoda bo sam fliper jest rewelacyjny.
btw komentarze odnośnie Sternów w HK wydzielę do osobnego wątku.
Maszyna jest niesamowicie szybka. Dawno nie grałem na tak trudnym fliperze. Z tego co widzę na zdjęciach wersja LE posiada chyba kickbacka oraz wyrzut bili z locka na górę a nie na dól playfieldu. W wersji PRO obcięli te dwie rzeczy ale chyba tego nie przemyśleli ponieważ przez te dwa drobiazgi bile spierniczają bokami jak szalone. Po kilkunastu takich zjazdach trochę zniechęca to do gry a szkoda bo sam fliper jest rewelacyjny.
btw komentarze odnośnie Sternów w HK wydzielę do osobnego wątku.
31/01/2014, 13:22
słupki przy bocznych kanałach w AC/DC też ustawione na "conservative"....
wbrew pozorom nie przekłada się to na wzrost zawartości kasetki...
wbrew pozorom nie przekłada się to na wzrost zawartości kasetki...
31/01/2014, 13:53
Jarnie napisał(a):słupki przy bocznych kanałach w AC/DC też ustawione na "conservative"....
wbrew pozorom nie przekłada się to na wzrost zawartości kasetki...
skoro juz podkręcają wymogi na extra balle, wyłączyli kredyt za punkty to masz rację
31/01/2014, 14:49
Jarnie napisał(a):słupki przy bocznych kanałach w AC/DC też ustawione na "conservative"....
wbrew pozorom nie przekłada się to na wzrost zawartości kasetki...
To są ustawienie fabryczne, jak wiecie maszyny zostały wyciągnięte prosto z pudeł !
Fakt jest taki, że też to zauważyłem i już w Rzeszowie zostało to zmienione.
Przy kolejnej wizycie serwisanta zalecę właścicielowi aby to zmienić
31/01/2014, 14:51
NEX napisał(a):wcześniej EX była za 5 WARP, teraz jest za 9. Drobiazg ale wkurzający
Nikt ustawień nie zmieniał więc może ta ilość jest "dynamiczna" i od czegoś zależy ? Co o tym sądzicie ?
31/01/2014, 15:27
Podczas pierwszego uruchomienia maszyny były ustawione na high score = replay. Serwisant pytał, czy domyślne 20 000 000 pkt. nie będzie za mało na "starych wyjadaczy". Doradziłem mu ustawienie na "fixed" czyli progres. Potem jak widzę replay został zamieniony na EB a progres został. Jeśli już ma być EB zamiast replay zlikwidujmy chociaż progres. Po godzinie gry na AC/DC EB miałem dopiero za 60 000 000 pkt. a nie za 15 000 000.
31/01/2014, 15:42
Jarnie napisał(a):Jeśli już ma być EB zamiast replay zlikwidujmy chociaż progres
Zgadzam się w 100%.
31/01/2014, 16:30
Sporting napisał(a):NEX napisał(a):wcześniej EX była za 5 WARP, teraz jest za 9. Drobiazg ale wkurzający
Nikt ustawień nie zmieniał więc może ta ilość jest "dynamiczna" i od czegoś zależy ? Co o tym sądzicie ?
Moja opinia - w sytuacji gdy maszyna jest ustawiona na kredyty (czyli na wrzutki) to:
1. Extra ball jest obowiązkowy, a ich limit w pamięci maksymalny (czyli jak najwyższy, najlepiej bez ograniczeń) - zrobienie extra ball'a nie powinno zmieniać dynamicznie wymogów uzyskania kolejnego w kolejnej bili (czyli na dany extra ball takie same wymogi)
2. Kredyt za wynik punktowy - tu uważam za fair system, że startuje się z jakiegoś poziomu, który podlega progresji i mnożnikowi (czyli 1szy kredyt za np. 15mln, drugi za 30mln, itd.) i w razie osiągnięcia wyniku dającego kredyt w następnej grze baza rośnie np. z 15 mln do 20mln itd. z tym że jeśli w danej grze kredytu nie uda się wygrać to baza spada - niekoniecznie do najniższej. Oczywiście wysokość bazy musi być dostosowana do innych ustawień maszyny, np. jeśli 5 kul za kredyt to wyższa (chociaż z kolei może być tak, że przy 5ciu kulach maszyna liczy mniej punktów za określone trafienia)
3. Special - obowiązkowy bez dyskusji - często to się zresztą wiąże z utratą kuli bo trzeba zaliczyć zewnętrzne switche, więc to jest swojego rodzaju bonus (nie wiem jak jest w tych Sternach co są w HK)
4. Bonus za High Score i Grand Champion - powinny być kredyty minimum 1 za wpis na listę HS (czasem dawali 1 za 4te miejsce, 2 za 3cie, 3 za 2gie, 4za 1sze), a za GC przynajmniej jeden więcej niż za #1HS.
5. Końcówki - obowiązkowe
Wyłączenie/ograniczenie którejkolwiek z tych opcji uważam za niewłaściwy kierunek wobec faktu, że wiele gier kończy się tuż po czasie wynikającym z minimalnych czasów ball save razy ilość kul. W Salonach ZPR grało się wg powyższych zasad. Dodatkowo na EMach nie było progresji, ani HS i GC, a na wczesnych SS były tylko GC.