25/02/2013, 12:31
26/02/2013, 11:09
W celu ?
26/02/2013, 13:13
w celu sprawdzenia czy są sprawne :mrgreen:
26/02/2013, 21:06
A to nie jest tak ze albo działają albo nie ?
Może źle spasowana jest calość ?
W jednym miałem skręcone na maxa. A slev wysmarowany WD-40 i też łapka nie funkcjonowala prawidlowo .
Tutaj bym poszukał a wczaśniej sprawdził napięcie na trafo
Może źle spasowana jest calość ?
W jednym miałem skręcone na maxa. A slev wysmarowany WD-40 i też łapka nie funkcjonowala prawidlowo .
Tutaj bym poszukał a wczaśniej sprawdził napięcie na trafo
26/02/2013, 23:08
27/02/2013, 00:07
Diablo napisał(a):A to nie jest tak ze albo działają albo nie ?
Może źle spasowana jest calość ?
W jednym miałem skręcone na maxa. A slev wysmarowany WD-40 i też łapka nie funkcjonowala prawidlowo .
Tutaj bym poszukał a wczaśniej sprawdził napięcie na trafo
a widzisz drogi Diable to nie tak do końca, np w cewki williamsa FL1-11629 a FL1-11630 już mają inne wartości, jeszcze po za tym że działają lub nie, jest motyw że słabo działają i po to chcę właśnie znać te wartości żeby sobie pomierzyć czy moje są OK.
York napisał(a):........
Dzięki York,
03/03/2013, 00:22
Diablo. , nie odmieniamy ników , możemy je zdrobnić
05/03/2013, 01:14
mucha napisał(a):Diablo napisał(a):A to nie jest tak ze albo działają albo nie ?
Może źle spasowana jest calość ?
W jednym miałem skręcone na maxa. A slev wysmarowany WD-40 i też łapka nie funkcjonowala prawidlowo .
Tutaj bym poszukał a wczaśniej sprawdził napięcie na trafo
a widzisz drogi Diable to nie tak do końca, np w cewki williamsa FL1-11629 a FL1-11630 już mają inne wartości, jeszcze po za tym że działają lub nie, jest motyw że słabo działają i po to chcę właśnie znać te wartości żeby sobie pomierzyć czy moje są OK.
York napisał(a):........
Dzięki York,
Jak by miały te same wartości to i oznaczenie też było by takie same .
Skoro jest FL1-11629. A ####630. To wartośći muszą być inne po co robić taką samą cewke i oznaczać ja innymi numerami , takie żeczy to tylko w częściach samochodowych
Pod jednym rumerem ta sama część pasuje np. do tańszego pojazdu i jest tańsza a o innym numerze jest droższa i poasuje do droższego pojazdu. ( pisze tu o jednej marce)
A czały czas mamy tą samą częśc , nawet na pudełku jest kilka numerów ....
Naprawiacie sami swoje samochody czy oddajecie do serwisu ?
Wracając do flipperów Na samym początku sprawdził bym napięcie w gniazdku
Następnie na transformatorze i dalej bym nie sprawdzał tylko poszedł na piwo ....
05/03/2013, 12:03
zaprzeczasz sam swoim wypowiedziom, najpierw piszesz że cewka działa, albo nie, a potem że skoro ma różne symbole to i ma różne wartości, o czym pisałem już wcześniej :->
05/03/2013, 13:11
Piszemy o tym samym , muszisz dobrać cewkę ktora tobie odpowiada , niektóre cewki są za sile jak do swojego przeznaczenia , mierzenie nic nie da, jesłi napiecie w gniazdku jest np 190V a jest tak cewka bedzie działać slabiej , jeśli napiecie jest 230V to automatycznie napiecie w cewce jest podniesione i cewka nap......la jak armata ,
Szukałem przyczyny w napieciach flippera a problem był w gniazdku
Powinniśmy zgłebić ten temat przy 6 paku.
Szukałem przyczyny w napieciach flippera a problem był w gniazdku
Powinniśmy zgłebić ten temat przy 6 paku.
05/03/2013, 14:34
Diablo napisał(a):Powinniśmy zgłebić ten temat przy 6 paku.
Tak
07/03/2013, 23:03
Co tak ? Bierz miernik i wal do wawy