Forum Flipperowe

Pełna wersja: The Machine: Bride of Pin-Bot (renowacja playfieldu)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Szukam osoby, która podjęłaby się kompletnej renowacji playfieldu mojej BOP. Ewentualnie zleciłbym też renowację budy i backboxa.

Oczekiwałbym takiego efektu końcowego:

https://www.youtube.com/watch?v=9N652zzWg9M

Aktualnie playfield wygląda tak jak w załączniku.

Ktoś chętny? Dobrze wynagrodzę.
Pukaj do DiabLa.
Mianownik (kto,co?) - Diablo
Dopełniacz (kogo, czego?) - Diabla.
Diablo D I A B L O Diablo Diablo
Diabły są w kościołach i na wsiach,
A to mój ulubiony cyt.

https://www.youtube.com/watch?v=_J6tC4B3d2I

– Proszę pana...
– Niestety, kochany. Nie przyjmujemy dzisiaj: już po godzinach, a w dodatku wolna sobota jest.
– Nieee, ale ja tylko...
– Ale kochany! Nie ma żadne „tylko”! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!
– Ale ja chciałem tylko...
– Kochany! Chyba ja wyraźnie po polsku mówię: do końca roku nic nie biorę! Ja chcę wreszcie spokojnie zjeść!
– Ale do końca roku pan będzie jadł?
– A co, nie starczy?
Ale proszę Pana ja tu przyjechałem z facetem niebieskim fiatem...
Diablo napisał(a):Diablo D I A B L O Diablo Diablo
Diabły są w kościołach i na wsiach,
A to mój ulubiony cyt.

https://www.youtube.com/watch?v=_J6tC4B3d2I

– Proszę pana...
– Niestety, kochany. Nie przyjmujemy dzisiaj: już po godzinach, a w dodatku wolna sobota jest.
– Nieee, ale ja tylko...
– Ale kochany! Nie ma żadne „tylko”! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!
– Ale ja chciałem tylko...
– Kochany! Chyba ja wyraźnie po polsku mówię: do końca roku nic nie biorę! Ja chcę wreszcie spokojnie zjeść!
– Ale do końca roku pan będzie jadł?
– A co, nie starczy?