Forum Flipperowe flippery.org.pl Strona Główna
 Strona główna PSF   FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: NEX
2012-02-28, 22:57
Printimus Polish Pinball Party
Autor Wiadomość
marcinkg 
MKG


Wiek: 29
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 916
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2011-11-01, 13:13   

Wiadomo juz jakies szczegoly, ile stolow czy w piatek bedzie mozna pograc, ilu chetnych (jest jeszcze miejsce) moze bym sie wybral pograc na tytulach co jeszcze nie gralem.
_________________
http://www.pinballowners.com/marcinkg
 
     
jacquesik 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 688
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-01, 16:11   

Masz wszystko na stronie gapo :mrgreen:

http://www.flippery.com.pl/?p=1153
_________________
Czy Sobota czy Niedziela na/przy flipperch.

http://www.pinballowners.com/jacquesik
 
     
Paweł 
Administrator


Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 797
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2011-11-06, 13:30   

Potrzebni wolontariusze do targania flipperów, potrzebuję pomocy w tym tygodniu do przewiezienia kilku flipperów do CDQ . W piątek przed samym turniejem także będzie potrzebna pomoc. W CDQ stoją już cztery flippery a łącznie ma być ich około dwudziestu:)
 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 93
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2844
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-15, 01:31   

Ciekaw jestem czy poniższa lista jest aktualna:

Congo
Creature From the Black Lagoon
Road Show
Flintstones
Twilight Zone
Star Trek TNG
PIN•BOT
Fire
Swords of Fury
Shadow
Game Show
Terminator
Who Dunnit
Laser War (nagroda)
Cyclone (nagroda)
Adams Family
Indiana Jones


wie ktoś coś może na ten temat?
 
     
Paweł 
Administrator


Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 797
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2011-11-17, 15:59   

Generalnie tak, na pewno odpada Indiana, jak na razie mamy 18 maszyn i na tym chyba już skończymy, dziś wieczorem będę w CDQ i ocenię możliwości miejsca
 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 93
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2844
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-17, 16:06   

Paweł to wrzuc jak możesz listę tych 18 maszyn. Fajnie byłoby wiedzieć czego spodziewać sie w sobotę ;)
 
     
Jarnie 
PSUJACZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 1630
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-11-17, 17:00   

bez Indiany to jest 16... z jakiegos powodu dwa tytuly sa owiane tajemnica.. :-? :?:

BTW: na "nagrodach" gramy.. :?:
_________________
A gdyby geje opanowały nasze dzieje, to skąd na świecie brały by się geje ???

http://www.pinballowners.com/jarnie
 
     
Paweł 
Administrator


Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 797
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2011-11-18, 00:54   

Pełna lista :

Congo
Creature From the Black Lagoon
Road Show
Flintstones
Twilight Zone
Star Trek TNG
PIN•BOT
Fire
Swords of Fury
Shadow
Game Show
Terminator 2
Dracula
Earthshaker
Who Dunnit
Laser War (nagroda)
Cyclone (nagroda)
Tommy
 
     
marcinkg 
MKG


Wiek: 29
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 916
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2011-11-18, 16:52   

Bilet do Warszawy kupiony (10 godzin autobusem z Kołobrzegu masakra!) wiec nie ma odwrotu, widzimy sie jutro.

wiadomo ktore maszyny beda turniejowe ?
_________________
http://www.pinballowners.com/marcinkg
 
     
Jarnie 
PSUJACZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 1630
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-11-18, 17:45   

....i to jest meska decyzja ;-)
_________________
A gdyby geje opanowały nasze dzieje, to skąd na świecie brały by się geje ???

http://www.pinballowners.com/jarnie
 
     
skyline 
R-34 on board

Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 539
Skąd: Ludwigsburg
Wysłany: 2011-11-18, 17:55   

ja tez juz w kraju :) rano o 6 wyjazd do wawki :D ludzie spoza warszawki macie jakies namiary na tani nocleg bo nie zdazylem ogarnac tematu !
_________________
Subaru Impreza WRX , Wersja Limitowana " UK 300"
Nr. 244 ,Chargespeed Body + PPP (Prodrive Performance Pack )
 
     
skyline 
R-34 on board

Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 539
Skąd: Ludwigsburg
Wysłany: 2011-11-18, 17:59   

moze mi ktos ewentualnie jakis numer tel na priv. poslac zeby w razie czego mozna bylo sie skontaktowac,i kod pocztowy bo navi pokazuje mi dwie burakowskie w warszawie :)
_________________
Subaru Impreza WRX , Wersja Limitowana " UK 300"
Nr. 244 ,Chargespeed Body + PPP (Prodrive Performance Pack )
 
     
pietialodz 


Wiek: 43
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-18, 18:58   

z Łodzi również się pojawiam, nie mogę sobie odpuścić takiego spotkania, pozdrawiam i do jutra
_________________

 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 93
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2844
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-18, 19:38   

skyline napisał/a:
i kod pocztowy bo navi pokazuje mi dwie burakowskie w warszawie :)


http://cdq.pl/dojazd/
 
     
mucha 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 1410
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-11-21, 09:03   

i jak impreza :?:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgrey created by spleen modified v0.3 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13