Forum Flipperowe flippery.org.pl Strona Główna
 Strona główna PSF   FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Road Show
Autor Wiadomość
dyleck 

Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-03, 11:46   Road Show

To ja podam strategie na mój ulubiony tytuł.

1. Nie ma co się silić na zwykłego multiballa (zapalamy friday a potem dwa locki w bob's bunker). Tryb jest bardzo fajny wizualnie i zadaniowo, ale punktowanie stosunkowo niewielkie.
2. Jak najwięcej skillshotów! Za każdy dostajemy kolejny przedmiot i trochę punktów. Wyjątek to pierwsze wybicie - zaczynając gre mamy od razu aktywną pierwszą misję (Nowy Jork). Trafienie skillshota od razu ją odpali a w Nowym Jorku łatwo o kanał. Dlatego warto przed odpaleniem zmienić misję na Miami (grzyby albo stand-upy z lewej strony oznaczone na playfieldzie flagami). Na miami stosunkowo łatwo jest nabić 100 baniek (raz udało mi się dojść do 250).
3. Kiedy zapalony jest Bob's bunker trafiając tam zyskujemy możliwość kupienia przedmiotu. Należy zawsze się zgodzić. Jak już kupiliśmy przedmiot to trafiając w środkowego loopa zapalamy Bob's bunker ponownie. To ważny cel, a wiele osób go ignoruje.
4. Przedmioty są ważne ponieważ zdecydowana większość z nich jest połączona z misjami. Jeśli mamy przedmiot i aktywowaliśmy misję z nim związaną, to wówczas do bonusa będzie doliczone 10 mil. Ta wartość jest póżniej mnożona przez aktywny bonus multiplier. Jeśli maszyny jest w tournament mode, to należy wybierać misje ulokowane w północnej części mapy, ponieważ kolejność zdobywania przedmiotów w tournament mode jest zawsze taka sama i jako pierwsze pojawiają się przedmioty skojarzone z północnymi misjami.
5. Mnożnik - to jest chyba najważniejsza rzecz do zdobycia dużej ilości punktów. Mój rekord to zdobycie 700 baniek samego bonusa - dużo misji i dużo przedmiotów oraz max mnożnik. Mnożnik podbija się trafiając w rampę, kiedy miga nad nią Bridge Out.
6. Kiedy uda się odpalić Super Payday, wówczas najlepiej jest złapać kule na lewej łapie i z prawej nawalać w lewą rampę. Kula wróci na prawą łapę i można znowu manewr powtórzyć. W czasie super paydaya trafienie w rampę albo loopa daje nam liczbę punktów zdobytch na kolejnych misjach.
7. W czasie misji jeśli trafimy do Bob's bunker, to po wybiciu kuli pozwolić jej spaść swobodnie. Kula trafi w magic stand-up (mało widoczny, tuż pod końcem lewej najwyższej łapy). Magic stand-up w czasie każdej misji jest aktywny tylko raz i daje różne akcje (generalnie można powiedzieć że zalicza jeden z celów obowiązujących na danej misji ale nie zawsze jest to regułą, bo np. w Minesotta dodaje 15 mil do hurry-upa). Reasumując ten punkt - trafienie Magic Stand-Up zawsze daje jakieś punkty.
8. Kiedy kula ląduje w lewym krótkim loopie i jest możliwość użycia środkowej lewej łapy, to można kulę złapać po prostu trzymając łapę podniesioną. Kula się zatrzyma a gracz może łatwiej wcelować później gdzie trzeba.
 
     
forest_guru 
Sebastian


Wiek: 29
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 56
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-30, 22:22   

Dodam jeszcze, że Bridge Out zapala się w momencie przejścia kuli przez prawego inlane'a. Wtedy strzelamy w lewą rampę, kula wyjątkowo jest podawana na lewą łapkę, zatem łatwo strzelić w prawą rampę, co znowu podnosi mnożnik. Warto zdobyć z Wheela Hold Bonus :)
 
     
Paweł 
Administrator


Wiek: 38
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 797
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2016-06-02, 00:20   

dodam że :
każde zapalenie mnożnika (dwie rampy jak mruga bridge out) daje nam możliwość losowania czegoś z koła które jest na playfieldzie pod bobem. Świetna sprawa jak flipper stał na punkcie bo tam jest special, EB i sporo innych giftów.
Jak na nim rąbałem w liceum to po dwóch godzinach kończyłem grę a tam jeszcze 6-7 kredytów nabitych :)

Super Paydaya można zrobić 3 lub 4 kulowego, jeżeli chcesz mieć 4 kulowego to należy przed odpaleniem SP wrzucić zwykłe dwa locki.

Jak Dyleck napisał, to jest flipper na którym największe punkty robi się bonusem jak zbierasz gifty, ale nie koniecznie należy wszystko kupować w sklepie bo są też śmieci nie związane z misjami, chyba że masz zamiar na ostatniej kuli sprzedać wszystko u indianina z mnożnikiem x6 :D

Generalnie jest to moje top 3 flipperów, dodatkowo to właśnie RS kupiłem sobie jako pierwszego flippera.

No i nie znam trudniejszego flippera do zamknięcia! Powiem tylko że zamknięcie maszyny zajmuje przynajmniej 30 minut, na 3 kulach bez EB to mało prawdopodobne ale pewnie są na świecie zawodnicy co to zrobili na swoich maszynach.
Ja zamknąłem go tylko 2 razy w życiu, 4 kule + 5 EB
Dlaczego jest tak trudno go zamknąć: bo z lewej strony mapa kończy się trzema miastami do wyboru i po zaliczeniu jednego wracasz na początek i znowu jedziesz wszystko, a najgorzej jest jak masz to ostatnie miasto i trzeba flagami przełączyć żeby wjechać do odpowiedniego. No po prostu cudo flipper:)
_________________
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF
 
     
dyleck 

Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-02, 00:24   

Paweł napisał/a:
każde zapalenie mnożnika (dwie rampy jak mruga bridge out) daje nam możliwość losowania czegoś z koła które jest na playfieldzie pod bobem.


Nie każde, tylko co ileś tam bridge outów. Nie pamiętam tylko ile jest domyślnie ustawione, ale coś mi się wydaje że to jest 5.
 
     
Paweł 
Administrator


Wiek: 38
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 797
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2016-06-02, 00:30   

nie pamiętam czy to się ustawia w sofcie ale na bank na tym co grałem( czyli teraz twoim :) za każdy mnożnik było losowanie, na moim obecnym też tak jest.
_________________
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF
 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-02, 01:43   

Paweł napisał/a:
No i nie znam trudniejszego flippera do zamknięcia!

a ja nie znam flipepra w którym "zamknięcie" jest tak kiepsko rozwiązane jak w RS ;) Zero fajerwerków.
Poza tym "zamknięcie" w przypadku tej maszyny to określenie mocno umowne - IMHO zamknięciem jest raczej raczej zaliczenie pierwszego SPD (przynajmniej są jakieś fajerwerki) a to akurat można zrobić na jednej bili.
 
     
Paweł 
Administrator


Wiek: 38
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 797
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2016-06-02, 09:28   

Jeżeli dla Ciebie liczy się zamknięcie połowiczne to ok, ja mówię o zrobieniu wszystkich miast :D
_________________
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF
 
     
Jaro 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 641
Skąd: Polska
Wysłany: 2016-06-02, 10:49   

A ja napier...... tylko w Teda. :mrgreen:
 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-02, 10:53   

Zazwyczaj za zamknięcie flippera jest jakaś mega nagroda (punkty, fajerwerki itp) a za zaliczenie wszystkich miast w RD... nie ma nic. Pytanie wiec czy jest to zamknięcie ;)

Ale nawet jeśli uznać to za zamknięcie to i nie zgodzę się z tym że jest najtrudniejsze ;)
Spróbuj zamknąć Avengersów lub Star Treka Sterna :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgrey created by spleen modified v0.3 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14