Forum Flipperowe flippery.org.pl Strona Główna
 Strona główna PSF   FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Flippery a platformy VR
Autor Wiadomość
NEX 
Administrator


Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-24, 00:01   Flippery a platformy VR

Zapewne wiele osób widziało już prezentację najnowszego produktu Microsoftu - HoloLens.
Przyznam szczerze że filmiki zrobiły na mnie mega wrażenie.
Od razu przyszło mi na myśl jak mógłby wyglądać flipper zrobiony na te platformę.
Być może gdy technologia ta przyjmie się i upowszechni - kiedyś powstanie jakiś flipper (możne nawet Pinball Arcade) :)
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-03, 14:54   

No i wykrakałem - dziś SF podało info że Stern PA będzie wydane na platformy Ocullus i Samsunga.
Jeśli zrobią to dobrze to budowanie wszelkich PinCabów straci sens. Z niecierpliwością czekam na efekt ich prac :)

Ciekawe jak rozwiążą sterowanie ;)
 
     
Radsson 


Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 567
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-05-03, 17:34   

Pewnie mniej wiecej tak.
 
     
Sebastian G 


Wiek: 46
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 547
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-05, 09:06   

Z tym kontrolerem to jest jedna z ważniejszych spraw,może teraz się zapali lampka w głowie jakiegoś producenta inaczej zostaną takie " domowe " patenty :

https://www.youtube.com/watch?v=18EcIxywXHg
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-19, 20:04   

Dziś miałem okazję testować HTC VIVE. Naprawdę wrażenia niesamowite. Nie mogę doczekać się aż pojawią się jakieś flipery na te platformę :mrgreen:
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-02, 01:53   

Cytat:
Stern Pinball and FarSight Studios Launch The Stern Pinball Arcade on Oculus

https://www.facebook.com/sternpinball/?fref=nf
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-15, 00:59   

 
     
Sebastian G 


Wiek: 46
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 547
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-15, 08:30   

O ! Steve Ritchie .Ciekawe gdzie to było ,jakieś lab. PA ?
 
     
barbul 

Wiek: 45
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-11-29, 23:29   

Dzisiaj w Amerykanskim PS Store (jutro powinny byc w naszym, polskim sklepiku) Mozna za 15$ kupic Pinball FX2 VR (3 stoly Mars, Epic Quest, Secrets of the Deep), za kolejne 25 dolcow dokupic pakiet 5 stolow (Castlestorm, Wild West Rampage, Earth Defense, Paranormal i BioLab) a za kolejne 6$ Walking Dead (nie, nie ten Sterna ;)...
Zen Studios naprawde dal rade, pierwsze wrazenia z obcowania ze stolami w VR sa naprawde bardzo dobre. Przelatujace (przelazace, przeplywajace) przed,za, nad, pod - zewszad statki, smoki, rycerze, zombiaki, weze, rekiny i wszelakie talatajstwo zwiazane z tenatyka danego stolu, wraz z mozliwoscia spojrzenia na niego z kazdej strony i pod dowolnym katem robia dobra robote. Gralem dopiero z godzinke albo dwie, i to na wszystkich 9 stolach, ale nie spodziewalem sie takiej jakosci na okularach o rozdzialce 960x1080), chociaz przyznaje, ze gram z "nosem przy szybie" a wtedy wszystko wyglada duzo lepiej niz z wiekszej odleglosci. Jestem pozytywnie zaskoczony tym jak swietnie sobie poradzili z przeniesieniem stolow do "virtuala" i zaczynam odkrywac ich stare oryginalne stoly na nowo. To naprawde nowa jakosc i jezeli Farsight zaadaptuje stoly z TPA albo SPA w podobny sposob to z pocalowaniem reki zaplace drugi raz za "to samo". Ostatnio nawet mialem nadzieje, ze ACDC, Star Trek i Mustang, ktore pojawily sie na Amerykanskim PSNie, sa w wersji VR i kupilem je w ciemno - no ale okazalo sie, ze nie i jak na razie mozna w nie popykac w takiej postaci tylko na Gearze, mogli by sprawic taki prezent ludziskom na swieta, chociaz farsight jest pewnie tak zarobiony, ze beda to przyszlo roczne swieta, no ale nic, mam nadzieje, ze warto bedzie czekac - wtedy zabieram sie za konstruowanie jakiegos pinjoya do PS4.
PS. Zazwyczaj nawet nie odpalam stolow Zen'a (Czy na pincabie, czy na tablecie) na dluzsza mete bywaja nuzace... mozna grac i grac, az do obrzydzenia. Same reguly sa OK, tyle, ze paradoksalnie to, ze zbyt trudno stracic bile, sprawia, ze latwo sie nimi znudzic mimo, ze sa zazwyczaj bardzo widowiskowe. Wersje VR polecam wszystkim fanom dzikiej, srebrnej kulki ;)
_________________
http://www.pinballowners.com/barbul
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-07, 14:21   

Ciekawi mnie jak zostało rozwiązane sterowanie na Samsung Gear VR. Zapewne jakiś kontroler BT ale pytanie jaki?
Ktoś coś słyszał/widział/czytał?
 
     
barbul 

Wiek: 45
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-02-07, 17:51   

Da sie sterowac samym gearem, przeciagniecie palca w dół gładzika wybija bilę ,a stukniecie w niego porusza łapki (niestety obie). Chińska podrobka pada do Xboxa 360 (ipega) dziala bez problemu shifty i triggery poruszają flipperami, "x" zmienia kamere (3 do wyboru), "y" ją blokuje, "a" i prawy joy wybijają bilę, lewym joyem można szturchać stół. Na s7e działa lepiej niż TPA (w standardowej, androidowej wersji), czasami zdarza sie przycięcie animacji (nie zauwazyłem związku z ilością bill na stole - nadchodzące powiadomienia albo ściąganie plików w tle - to chyba główna przyczyna spowolnienia bili).
_________________
http://www.pinballowners.com/barbul
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-08, 00:05   

barbul napisał/a:
Da sie sterowac samym gearem, przeciagniecie palca w dół gładzika wybija bilę ,a stukniecie w niego porusza łapki (niestety obie).

Dobre ale.... pytałem poważnie :mrgreen:


barbul napisał/a:
Chińska podrobka pada do Xboxa 360 (ipega) dziala bez problemu shifty i triggery poruszają flipperami, "x" zmienia kamere (3 do wyboru), "y" ją blokuje, "a" i prawy joy wybijają bilę, lewym joyem można szturchać stół. Na s7e działa lepiej niż TPA (w standardowej, androidowej wersji), czasami zdarza sie przycięcie animacji (nie zauwazyłem związku z ilością bill na stole - nadchodzące powiadomienia albo ściąganie plików w tle - to chyba główna przyczyna spowolnienia bili).

Pytam pod kątem S7/Gear VR2. Znalazłem jakieś pady BT współpracujące z Androidem ale ciekawi mnie który dokładnie model działa bezproblemowo z SPA. Na forach nie znalazłem jakiejś konkretnej nazwy.
 
     
barbul 

Wiek: 45
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-02-08, 07:49   

ipega 9021 dziala na samsung galaxy s7 edge, to i na 7 powinno hulac bez problemu.
_________________
http://www.pinballowners.com/barbul
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2804
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-08, 09:26   

czyli coś takiego? http://allegro.pl/orygina...6697386856.html

dzięki za info :)

btw. podobno (jeszcze nie miałem okazji sam przetestować) prawdziwą frajdę daje dopiero gra z uzyciem gogli Oculus Rift lub HTC VIVE. Nie ma czegoś takiego jak ustawienia kamery - po prostu działa to tak jak (prawie) w rzeczywistości czyli widzisz pod takim kątem pod jakim... staniesz/pochylisz się ;) Niestety cena takiego rozwiązania na chwile obecna jest troszkę zbyt wysoka.

Nietrudno zgadnąć że jeszcze większy bajer będzie gdy wypuszczą to na MS Hololens (czyli AR) - wtedy pewnie będzie można "postawić" sobie wirtualnego flipera po prostu w pokoju :)
 
     
barbul 

Wiek: 45
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-02-08, 16:53   

NEX napisał/a:
czyli coś takiego? http://allegro.pl/orygina...6697386856.html

Dokładnie takiego używam (podobno działa też na "andku" pad od xboxa one - ale nie jestem pewien czy nie po kablu do ładowania - wtedy raczej pod geara odpada)

NEX napisał/a:
btw. podobno (jeszcze nie miałem okazji sam przetestować) prawdziwą frajdę daje dopiero gra z uzyciem gogli Oculus Rift lub HTC VIVE. Nie ma czegoś takiego jak ustawienia kamery - po prostu działa to tak jak (prawie) w rzeczywistości czyli widzisz pod takim kątem pod jakim... staniesz/pochylisz się ;) Niestety cena takiego rozwiązania na chwile obecna jest troszkę zbyt wysoka


Pinbal fx2 vr na psvr właśnie tak działa - zarąbisty efekt. Do geara chyba nawet jakby dolożyli jakieś bezorzewodowe śledzenie gogli to raczej telefon nie dałby rady tego przerobić.
_________________
http://www.pinballowners.com/barbul
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgrey created by spleen modified v0.3 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13