Forum Flipperowe flippery.org.pl Strona Główna
 Strona główna PSF   FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: NEX
2015-01-21, 13:01
A moze jakaś mała seria turniejowa w Warszawie? :)
Autor Wiadomość
printimus


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 654
Skąd: Bytom/Gliwice
Wysłany: 2014-01-30, 15:50   

dyleck napisał/a:
L.U.K napisał/a:
ja tam mogę grać i bez freeplaya - pamiętajcie, że jeśli maszyny mają tam stać i być serwisowane to muszą na siebie zarabiać, a poza nami nie widzialem raczej zbyt wielu grających...


Dokładnie. Jakikolwiek wyjazd kosztuje mnie zawsze około 200 pln i minimum dobę czasu. Za 200 pln, to mogę sam grać tam przez pół dnia, no a przecież grających będzie conajmniej kilkunastu.


No takie są cechy wyjazdów :)
Ja tam chętnie przyjadę na te Sterny. Dajcie tylko jakieś info o zasadach i terminie. Jak uda się tanio kupić bilet na PolskiegoBusa albo pociąg to we dwóch zmieścimy się w tych 200 pln.
_________________
www.facebook.com/PrintimusPinball
 
 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 93
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2826
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-01-30, 16:16   

L.U.K napisał/a:
ja tam mogę grać i bez freeplaya - pamiętajcie, że jeśli maszyny mają tam stać i być serwisowane to muszą na siebie zarabiać,

Oczywiście że tak.

Pisząc o opcji FreePlay miałem na myśli wariant w którym ustalamy jakieś wpisowe czyli zbieramy kasę z której płacimy właścicielowi maszyn (określoną kwotę za określony czas ustawienia maszyn na FreePlay).

Na pierwsze spotkanie przygotujmy jednak monety :) Po pierwsze, będzie to najprostsze rozwiązanie nie wymagające żadnych ustaleń/przygotowań, po drugie (jak wcześniej zauważył Janek) przypomni to troszkę dawny klimacik z Salonów Gier :)

Gwynbleidd napisał/a:
Składka na puchary - jestem za.

Przypomniała mi się propozycja Pawła sprzed chyba 2 lat.
Można omówić się tak że podczas każdego spotkania (poza tym pierwszym rozgrzewkowym) zbieramy od każdego uczestnika po 5-10 PLN na nagrody/puchary/dyplomy/itp
 
     
Gwynbleidd 

Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 156
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2014-01-30, 20:14   

NEX napisał/a:
Przypomniała mi się propozycja Pawła sprzed chyba 2 lat.
Można omówić się tak że podczas każdego spotkania (poza tym pierwszym rozgrzewkowym) zbieramy od każdego uczestnika po 5-10 PLN na nagrody/puchary/dyplomy/itp


Moim zdaniem powinniśmy zainwestować w puchary. Ta forma trofeum wydaje mi się najbardziej reprezentatywna.
 
     
Berud 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 742
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-30, 20:44   

chciałbym sie wtrącić co do pucharów, nie wiem jakie chcecie puchary ale wg mnie magazynowanie w domu sporej ilości małych - niskobudżetowych pucharów mija sie z celem, chyba że się wykosztujecie na jakieś ładne szklane/kryształowe itd.
wiem po sobie bo z bowlingu mam z wrocławskiej ligi kilka takich pucharów i cieszą oko tylko na początku. a kurzą się cały rok. i się przecież nie wyrzuci bo pamiątka...
może coś innego ? np. medale jakieś? taki medal można zawsze ładnie schować albo gdzies powiesić a nie zajmuje tyle miejsca i jest bardziej estetyczny moim znaniem... ale to tylko taka moja sugestia :)
 
     
printimus


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 654
Skąd: Bytom/Gliwice
Wysłany: 2014-01-30, 21:06   

Berud napisał/a:
chciałbym sie wtrącić co do pucharów, nie wiem jakie chcecie puchary ale wg mnie magazynowanie w domu sporej ilości małych - niskobudżetowych pucharów mija sie z celem, chyba że się wykosztujecie na jakieś ładne szklane/kryształowe itd.
wiem po sobie bo z bowlingu mam z wrocławskiej ligi kilka takich pucharów i cieszą oko tylko na początku. a kurzą się cały rok. i się przecież nie wyrzuci bo pamiątka...
może coś innego ? np. medale jakieś? taki medal można zawsze ładnie schować albo gdzies powiesić a nie zajmuje tyll miejsca i jest bardziej estetyczny moim znaniem... ale to tylko taka moja sugestia :)


W historii turniejów były różne nagrody. Dyplomy, piwo i inne alkohole, puchary i pucharki, nagrody rzeczowe np. zegarki czy flipper, gotówka, punkty wppr, itd. Każdy rodzaj nagrody to jakiś koszt, który trzeba jakoś pokryć. Stąd m.in. ta koncepcja o odkładaniu na nagrody 5 czy 10pln od każdego biorącego udział. Wtedy cośsię nazbiera. Ale żeby taka nagroda była nie rylko dla zwycięzcy to trzeba trochę kasy zebrać. W zeszłym roku na nagrody w turniejach jakie były w Printimus Pinball wydawałem ok. 150zl. na turniej do tego druk dyplomów.
Trzeba od nagród zacząć ustalanie zasad uczestnictwa. Albo na koniec na wariata coś wymyślać.
Osobiście uważam, że nagrody powinny być w gotówce plus dyplomy. Każdy sobie taką nagrodę zagospodaruje wg uznania.
_________________
www.facebook.com/PrintimusPinball
 
 
     
Jarnie 
PSUJACZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 1615
Skąd: W-wa
Wysłany: 2014-01-30, 21:47   

najpierw zróbmy listę zainteresowanych, a potem niech grupa zadecyduje... :idea:

BTW: jak dla mnie puchary czy dyplomy to najmniej istotna kwestia całego przedsięwzięcia...
_________________
A gdyby geje opanowały nasze dzieje, to skąd na świecie brały by się geje ???

http://www.pinballowners.com/jarnie
 
     
janekV8 


Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 251
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-30, 21:57   

Mi przeszlo przez mysl, zeby co turniej dla zwyciezcy byla nagroda z kilku-kilkunastu piatek. Taka kontynuacja retro stylu tych rozgrywek ;-)
Dalej podtrzymuje tez moj pomysl na zrzutke na pucharki (te chyba zostana, bo z rozgrywek fliperowych nie mamy ogromnych ilosci)

@Marcin: Dopoki jest to w fazie ustalen, bede upieral sie, zeby ograniczyc formalnosci do minimum. Mysle, ze troche za bardzo napierasz na podanie systemu gry, platnosci itp. W tym przypadku - lokalnej serii turniejow, chyba nie potrzeba setek zapisow (vide liga Printimus - pol zartem, pol serio troche tam tego za duzo ;-) )
Tu jest ten komfort, ze nie trzeba tak duzo planowac - kto przyjdzie, wrzuci kase - bedzie gral.
_________________

 
     
dyleck 

Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-30, 22:16   

janekV8 napisał/a:
@Marcin: Dopoki jest to w fazie ustalen, bede upieral sie, zeby ograniczyc formalnosci do minimum.


Dokładnie. Najlepiej zaproponujmy termin, kto może niech przyjedzie. System bym przyjął "kolędowy" po dwa razy na każdym automacie i później 4 najlepszych gra finał. W ten sposób po 2-3 godzinach będzie po zabawie. Akurat by się spotkać, pogadać i napić browarka. Puchary, dyplomy itp. ja bym sobie odpuścił - to jest fajne za jakiś duży turniej jak np. Mistrzostwa Polski. Na lokalnym turnieju po prostu zrzuta po dychu od każdego i wygrany bierze wszystko. :)
 
     
Gwynbleidd 

Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 156
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2014-01-31, 06:01   

Popieram przedmówców. Będziemy lokalną serią turniei więc formalności trzeba zminimalizować.
 
     
lapusz

Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 177
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-31, 09:24   

Jak najmniej formalności. A odnośnie trofeów - zdecydowanie nie puchar. Te puchary za 100 PLN to kicz i kiszka. Pula piątek z zrzutki jest ok:)
 
     
Prezes 


Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 1602
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-31, 09:58   

Panowie,
Za pozwoleniem, bo nie moja sprawa, ale czy właściciel maszyn i/lub dystrybutor Stern i/lub Hula Kula nie powinni Wam czegoś ufundować? Dziwie się, że nikt tego nie rzucił jako pomysł...
 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 93
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2826
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-01-31, 10:05   

Za pojedyncze turnieje może być pula piątek. Jestem jednak za tym aby były jakieś trofea za wygranie całej Ligi . Czy będą to puchary, czy coś innego - do zastanowienia się. Widziałem zestaw pucharków za 160 PLN - prezentowały się, naprawdę fajnie - marmurowa podstawka, metalowy kielich, grawerowana tabliczka.

Zasady - tak jak napisali przedmówcy - jak najprostsze. Eliminacje systemem tradycyjnym czyli każdy gra na każdej maszynie a potem "czwórkami do finału" :)

Czyli ustalamy że wyniki z pierwszego spotkania/turnieju nie licza się ani do WPPRu ani do samych rozgrywek? Spotykamy się zagrać, pogadać, ustalić (proste) zasady całej serii (wstępne terminy, częstotliwość, itd)

Została kwestia ustalenia terminu pierwszego spotkania. Padła propozycja niedziela 16 lutego. Mnie odpowiada. Jak pozostali? Kto będzie w tym dniu na 100%? A może jakieś inne propozycje? Kolejny weekend odpada gdyż jest turniej w Krakowie, ewentualnie wchodziłby w grę weekend 1-2 marca.
 
     
lapusz

Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 177
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-31, 11:00   

Mi 16.02 pasuje
 
     
Sebastian G 


Wiek: 46
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 548
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-31, 11:49   

16-sty Ok.
 
     
dyleck 

Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-31, 11:51   

Myślę, że dla mnie też jest ok. Chociaż ostatnio mam problemy z planowaniem czegokolwiek, więc na 100% nie mogę obiecać że się pojawię.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgrey created by spleen modified v0.3 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15