Forum Flipperowe flippery.org.pl Strona Główna
 Strona główna PSF   FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: NEX
2015-01-21, 13:01
PLAZA PARK PINBALL PARTY 2014 (wstępne ustalenia)
Autor Wiadomość
marcinkg 
MKG


Wiek: 28
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 890
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2013-11-28, 10:17   

http://www.youtube.com/watch?v=MqCVp8AjeOc

Relacja z turnieju ktora pojawila sie w Telewizji Kablowej Kolobrzeg,

Podobalo sie ? Za rok robic kolejna edycje ?

Mamy do wyboru 2 terminy 23-24.08 i 30-31.08 ktory bardziej pasuje ?
_________________
http://www.pinballowners.com/marcinkg
 
     
dyleck 

Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 887
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-28, 10:34   

Podobało się,ale:
- Maszyny fajnie by było ustawić wcześniej.
- Jeśli ma być kilka turniejów, to niech będzie wszystko wcześniej ogarnięte.
- Nie ma sensu bić rekordów maszyn czy frekwencji bo to się przydaje tylko do tego by o tym powiedzieć w telewizji. Lepiej przywieźć mniej maszyn ale za to sprawnych.

Generalnie - Robić. Co do pytania o termin to przypomniał mi się taki dowcip:

Przychodzi facet do państwowej przychodni kardiologicznej i chce się zapisać na wizytę.
- Najbliższy termin to 24 kwietnia 2016 roku - odpowiada recepcjonistka.
- A rano czy popołudniu? - pyta pacjent.
- Panie, przecież to za ponad dwa lata. Co to za różnica czy będzie rano czy popołudniu?
- A bo rano mam wizytę u okulisty.
 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2617
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-28, 10:55   

Czy robić? Pewnie! Ostatni turniej w Dźwirzynie był świetny.
Co do terminu to IMHO lepiej ten późniejszy (noclegi będą tańsze o 20%)
 
     
marcinkg 
MKG


Wiek: 28
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 890
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2013-11-28, 11:20   

maszyny juz tam stoja i to sprawne:) tyle wczesniej chyba wystaczy ?

rekordu nie bedzie problem pobic co do ilosci bo na ta chwile wszystkie ktory byly na turnieju i cos im zaczelo nawet dolegac po 2 dniach katowania to zostaly naprawione i wszystko stoi sprawne wiec co do maszyn jestem przygotowany, kilka sztuk ktore dokupilem musze jeszcze ogarnac ale dam rade, mniej na pewno nie bedzie

Konrad mowisz o pozniejszym bo taniej, z kolei tak pozno w Dzwirzynie moze juz pustkami swiecic, dzieci do szkoly 1 wrzesnia wiec niektorym moze juz nie pasowac, dlatego pytam wczesniej, a tak duzo wczesniej bo przy okazji tego ze wrzucilem film na youtuba :)
_________________
http://www.pinballowners.com/marcinkg
 
     
Jaro 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 617
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-11-28, 11:40   

Dla mnie raczej ten drugi termin. Co do maszyn to jestem zdania jak dyleck, mniej maszyn, a więcej czasu poświęcić na ich przygotowanie i ogarnięcie całego turnieju.

CZY ROBIĆ?? - A CO TO JEST ZA PYTANIE??

ROBIĆ, NIE MA INNEJ OPCJI :-D
 
     
NEX 
Administrator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 92
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2617
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-28, 11:44   

marcinkg napisał/a:
Konrad mowisz o pozniejszym bo taniej, z kolei tak pozno w Dzwirzynie moze juz pustkami swiecic, dzieci do szkoly 1 wrzesnia wiec niektorym moze juz nie pasowac, dlatego pytam wczesniej, a tak duzo wczesniej bo przy okazji tego ze wrzucilem film na youtuba :)

Na stronie Plazy ceny zmieniają się o 20% właśnie 24-go. Mniej ludzi w Dźwirzynie = niższe ceny, dlatego zasugerowałem drugi termin ale... jak będzie tydzień wcześniej to tez przyjadę :)
 
     
mucha 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 1321
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-11-28, 12:00   

fajny materiał
_________________
http://www.pinballowners.com/mucha
 
     
marcinkg 
MKG


Wiek: 28
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 890
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2013-11-28, 12:39   

dla mnie tydzien pozniejszy tez lepszy, wtedy juz po sezonie praktycznie (mam duzo wolnego czasu) tylko patrze na osoby jak Jacek, Mariusz czy Seba jak byli z synami to termin 30-31 jest chyba kiepski bo na rozpoczecie roku szkolnego ciezko sie wyrobic ...

rzucam temat duzo wczesniej zeby sie zastanowic
_________________
http://www.pinballowners.com/marcinkg
 
     
printimus


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 654
Skąd: Bytom/Gliwice
Wysłany: 2013-11-28, 13:51   

Ostatni weekend wakacji = koszmar drogowy. Może Plaza da po prostu tę zniżkę wcześniej na hasło "Marcin Kisiel"?
_________________
www.facebook.com/PrintimusPinball
 
 
     
MARIO 
Mariusz Tkacz


Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 146
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-11-28, 17:40   

Dla mnie zdecydowanie ten pierwszy zawsze to jeszcze tydzień wakacji i można połączyć turniej z wypoczynkiem .Napisz już do elektrowni by prąd zabezpieczyli :mrgreen:
_________________
Mario
 
     
Sebastian G 


Wiek: 45
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 541
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-28, 19:06   

Jeszce trochę czasu jest ,nie ma problemu z 30-31 ,tylko(początek szkoły ) trzeba wrócić w niedzielę ,może termin 23-24 pozwoliłby zostać jeszcze trochę ale nie patrz na to ,to prawda ceny za nocleg po 23-24 są tańsze więc jak przyjadę na tydzień 24-30 to chyba wystarczająca atrakcja na koniec wakacji:)
 
     
alexanderhrabia 

Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-28, 22:18   

robić. koniecznie.
rok szkolny mnie nie dotyczy, termin dowolny.
bez ciśnienia z maszynami - wystarczy tyle, ile było w tym roku.
 
     
DAL.CG 


Wiek: 97
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 264
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2013-11-28, 23:11   

Zdecydowanie jestem za 23-24.08
_________________
I am addicted on NaviExpert ...
 
     
Prezes 


Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 1602
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-11-28, 23:50   

DAL.CG napisał/a:
Zdecydowanie jestem za 23-24.08


coby była przewaga, a i że należy młodzież popierać, to i ja poprę ten termin
 
     
Paweł 
Administrator


Wiek: 38
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 796
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2013-11-28, 23:56   

Postaram się być, data obojętna :)
Bądź własną firmą i ewentualnie reklamuj siebie, jako organizator masz do tego prawo.
Jakoś bajzel reklamowy mi się nie podoba, może dlatego że codziennie widzę Wawę zajebaną reklamami!
P.S. Pytania PRV
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgrey created by spleen modified v0.3 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14