Forum Flipperowe flippery.org.pl Strona Główna
 Strona główna PSF   FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Chmiel Mezika - dzięki
Autor Wiadomość
Busol

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 303
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-08-10, 14:22   Chmiel Mezika - dzięki

W tym miejscu chciałem serdecznie podziękować koledze Mezikowi za superfajną godzinę jaką dane mi było spędzić w Chmielu.
Miejscówkę znałem tylko ze zdjęć a to nie oddaje tego co w rzeczywistości.
Na kimś z pustyni fliperowej (Szczecin) takie miejsce robi wrażenie. Dodatkowo dzieci zachwycone, nie wiedziały co fajniejsze w Krakowie czy smok czy flipery u wujka :)

Gdyby ktoś się wahał - to nie wahać się tylko wpisać na listę obowiązkowych punktów wycieczki obok Wieliczki, Wawelu czy innych Rynków :)

Dzięki.
Następnym razem wybiorę się bez auta i dzieci :)
 
     
theadam 

Dołączył: 07 Paź 2014
Posty: 395
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-08-10, 14:50   

No miejscówka zdecydowanie zasługuje na większą sławę i frekwencję! Bylem tylko raz na kilka godzin - zdecydowanie za krotko. Jesienia planuje rewizyte.
 
     
dyleck 

Wiek: 38
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 921
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-11, 08:32   

Tak, potwierdzam. To jest zdeycodwanie numer jeden jeśli chodzi o flipperowe miejsce w Polsce.
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 93
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2842
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-11, 14:40   

dyleck napisał/a:
Tak, potwierdzam. To jest zdeycodwanie numer jeden jeśli chodzi o flipperowe miejsce w Polsce.

Podpisuję się pod tym. Największa ilość maszyn, super atmosfera i klimacik. Drugiego takiego miejsca w PL niestety nie ma a szkoda.

Posty nie na temat wydzieliłem aby nie zaśmiecać fajnego tematu
 
     
mezik 


Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 1642
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-11, 14:44   

ja mam chyba tylko 8 maszyn z top 100 :) a o pierwszej 10 to moge zapomniec
_________________
Mezik
Ostatnio zmieniony przez mezik 2015-08-11, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mezik 


Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 1642
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-11, 14:51   

Dzieki za te slowa :) interes slaby ale przynajmniej misja spoleczna spelniona :)
Przyjezdzajcie grajcie swiat flipperowy finansowo wspomagajcie :)
Mozna tez wplacac na konto jak na radio maryja. Bezinteresownie wspomagac sluszna sprawe :D
_________________
Mezik
 
     
mezik 


Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 1642
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-11, 16:07   

o kurde jednak mam 15 maszyn z top 100 :D najwyzej stoi Shadow 28 miejsce :D
_________________
Mezik
 
     
thomy 

Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 376
Skąd: SK
Wysłany: 2015-08-11, 20:46   

aż zerkłem, a nr 23 i 24 ? :-)
_________________
http://www.pinballowners.com/thomy
 
     
mezik 


Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 1642
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-11, 20:55   

faktycznie funhouse 24 :D a 23 juz niema wiec funhouse najwyzej
_________________
Mezik
 
     
RAFAL 

Wiek: 42
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 160
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-11, 21:59   

Widzę że gadka o Chmielu przeniosła się do Printimusa :mrgreen:

U Mezika byłem tylko 1 raz.

Klimat średniowiecznych piwnic Krakowa bardzo mi pasuje:);) i te 20 fliperów w jednym miejscu:))! MIODZIK
Może flipery nie top 10(?!chyba nie to jest najważniejsze Mezik;)), ale większość to moim zdaniem bardzo fajne maszynki:)
Atmosfera zajebista :-D

Szkoda że otwarte dopiero od 16 ;-)
 
     
mezik 


Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 1642
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-11, 22:06   

jak by od 10 rano ustawialy sie kolejki zeby pograc to bym otwieral wczesniej.
_________________
Mezik
 
     
NEX 
Administrator


Wiek: 93
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2842
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-11, 22:24   

Znów musiałem poprzenosić posty ;-) Jak na razie (pewnie na chwilę) mamy tematyczny porządek :)
 
     
pizmakus 


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-12, 21:10   

Dla równowagi ktoś musi ponarzekać. Miejscówka super, maszyny wypas ale... piwerko słabo klepie :mrgreen:
 
     
mezik 


Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 1642
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-12, 21:26   

napij sie 4 komesow twardzielu. przyjdzie taki zamawia korneliusy a potem sie dziwi ze trzezwy :D
_________________
Mezik
 
     
pizmakus 


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-12, 21:53   

Wyzwanie? :-D
Nie masz w karcie pastewnych kolneliusow c'mon.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgrey created by spleen modified v0.3 by warna

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12