PinCab

Gry i emulatory na komputer / konsolę.
ODPOWIEDZ
Busol
Posty: 306
Rejestracja: 2012-09-24, 14:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Busol » 2014-06-13, 15:46

najs

Paskudny
Posty: 46
Rejestracja: 2014-01-02, 12:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paskudny » 2014-10-23, 13:29

Jak idzie budowa panowie? Pochwalcie się postępami.

Busol
Posty: 306
Rejestracja: 2012-09-24, 14:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Busol » 2014-10-23, 13:33

Paskudny pisze:Jak idzie budowa panowie? Pochwalcie się postępami.
Na razie nie buduje tylko gram :)
Czekam aż Farsight wypowie się w temacie ich obsługi skrzyni i pod to sobie dokończę :)

Tytek
Posty: 37
Rejestracja: 2014-03-11, 13:34
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tytek » 2014-10-24, 09:56

Ja trochę przerwy w budowaniu miałem ale już robota znowu pełną parą idzie
kilka zdjęć sprzed tygodnia

aktualnie zostało mi już go tylko okleić
jednak mam problem z oprogramowaniem
nakładka HyperPin nie uruchamia mi stołów, pojawia się komunikat "Visual Pinball is an invalid System Name or VPinball.exe isnt supported yet."
sprawdzałem wszystkie ścieżki są dobrze skonfigurowane, pliki do stołów są powrzucane tam gdzie trzeba, próbowałem różnych wersji VPinbal 8.1.1 , 9.07 , 9.15 , 9.2.1 , 9.9.0 , za każdym razem komunikat jest ten sam
natomiast jeśli stół odpalam ręcznie, czyli: uruchamiam program VPinball potem open, wybieram stół i play to uruchamia się bez problemu

narazie sobie dałem spokój i do autostartu wrzuciłem skrót do stołu vpt i po włączeniu komputera uruchamia mi się jeden stół bez nakładki HyperPin i w kółko szarpię na Terminator 2 :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Busol
Posty: 306
Rejestracja: 2012-09-24, 14:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Busol » 2014-10-24, 10:05

Tytek - śliczne :)
To jest widebody ?
Jaki rozmiar TV jako backglass ?

Z tym HyperPin to rzeczywiście coś dziwnego. Ja bym zaczął szukać w INI do hyperpina i stawiam na jakiś czeski błąd - literówkę która wywołuje inny plik.

Wklej settings.ini jak możesz - zerkniemy.

Tytek
Posty: 37
Rejestracja: 2014-03-11, 13:34
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tytek » 2014-10-24, 10:23

obudowa widebody, ale sam ją robiłem bo nie udało mi się kupić gotowej budy
playfield 42", backglass 32", DMD 17"
czy jest na sieci jakiś gotowiec HyperPin z gotowymi powrzucanymi stołami w odpowiedniej wersji, szukałem ale jakoś nie mogłem znaleźć, wszędzie tylko pojedyncze stoły do ściągnięcia
kiedyś znalazłem gotowca Visual Pinball gigapack było ze 700 stołów ale to wersja desktop o do obudowy się nie nadają

poniżej settings.ini

[Main]
Version = 0.5.0.0
Starting_Genre = All Games

[Video]
Playfield_Monitor = Primary
Playfield_Rotation = 270
Backglass_Monitor = Secondary
Quality = BEST
Table_Video_Enabled = false
Table_Video_Offset = 50
Use_Backglass = true
Backglass_Image_x = 0
Backglass_Image_y = 0
Backglass_Image_w = 1280
Backglass_Image_h = 1024
Backglass_Image_r = 0
Backglass_Delay = .1


[Future Pinball]
Show_Games = false
Exe = Future Pinball.exe
Path = C:\Games\Future Pinball\
Table_Path = C:\Games\Future Pinball\Tables\
Table_Video_Path = C:\HyperPin\Media\Future Pinball\Table Videos\
Table_Image_Path = C:\HyperPin\Media\Future Pinball\Table Images\
Backglass_Image_Path= C:\HyperPin\Media\Future Pinball\Backglass Images\



[Visual Pinball]
Show_Games = true
Path = C:\Visual Pinball\
Table_Path = C:\Visual Pinball\Tables\
Table_Video_Path = C:\HyperPin\Media\Visual Pinball\Table Videos\
Table_Image_Path = C:\HyperPin\Media\Visual Pinball\Table Images\
Backglass_Image_Path= C:\HyperPin\Media\Visual Pinball\Backglass Images\
Exe = VPinball.exe

[Wheel]
Speed = high
Text_Font = Style2
Text_Stroke_Size = 8
Text_Stroke_Color = 0x000000
Text_Color1 = 0xe10008
Text_Color2 = 0xFFFFFF
Text_Color3 = 0xe10008
Color_Ratio = 100
Shadow_Distance = 0
Shadow_Angle = 45
Shadow_Color = 0x000000
Shadow_Alpha = 1
Shadow_Blur = 0

[Intro Video]
Use_Intro = false
Skip_On_Keypress = false


[Sound]
Master_Volume = 100
Video_Volume = 100
Sound_FX_Volume = 50
Wheel_Sound_Volume = 50

[AttractMode]
Active = true
Time = 60
MaxSpinTime = 10

[Press Start Text]
Enabled = true
Text1 = Press Play
Text2 = Press Start
Color = 0xe10008

[Keyboard]
Key_Delay = false
Start = 13
Exit = 27
Up = 150
Down = 149
SkipUp = 191
SkipDown = 90
Flyer = 70
Instruction = 73
Genre = 71
Service = 9


[Pinball Wizard]
Joy = 0
Start = 9
Exit = 8
Up = 2
Down = 10
SkipUp = 3
SkipDown = 11
Flyer = 4
Insruction = 5
Genre = 7
Service = 15

[Flyer]
BottomX = 300
CenterY = 360

[Instruction]
Width = 600
BottomX = 250
CenterY = 360

[Exit]
Enable_Exit_Screen = true
Exit_HyperPin = true
Shutdown = true
Enable_Shortcut = true
Shortcut_Action = exit
Shortcut_Time = 3


[Startup Program]
Executable =
Parameters =
Working_Directory =
WinState = HIDDEN

[Exit Program]
Executable =
Parameters =
Working_Directory =
WinState = NORMAL

Awatar użytkownika
Jaro
Posty: 667
Rejestracja: 2011-08-19, 12:34
Lokalizacja: Polska

Post autor: Jaro » 2014-10-24, 10:24

Ładnie.
Już jestem ciekaw jaki będzie efekt końcowy.
Czy jest już jakiś plan na grafiki (malowanie)?

Busol
Posty: 306
Rejestracja: 2012-09-24, 14:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Busol » 2014-10-24, 10:35

Jak widebody to niedobrze bo szukam kogoś kto zrobił standard żeby porównać.
Widziałęm gotowce do HyperSpina ale do HyperPina już nie.

Ini wygląda prawidłowo.
Jaki to system operacyjny ? Jak VIsta/7 albo wyżej to być może hyperpin próbuje wywołać exe nie mając uprawnień (jako administrator). A jaka jest różnica w wywoływaniu exe ręcznie a przez hyperpina >? w sesnie jak uruchamiasz sam VPinball.exe ?

Tytek
Posty: 37
Rejestracja: 2014-03-11, 13:34
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tytek » 2014-10-24, 11:03

Jaro
Grafikę mam przygotowaną, motywy z filmu Tron Legacy tylko kumpel musi mi jeszcze ją obrobić a potem do drukarni
w górnej części playfieldu zrobiłem miejsce na logo (taka płaszczyzna pod kątem, widać na zdjęciach), chciałem zrobić taki trójwymiarowy napis z bilą zamiast kropki nad i, tak jak na linku poniżej ale zrezygnowałem bo raczej do Tronu nie pasuje i zastanawiam się czy nie wstawić takiego świecącego napisu tak jak stroje w filmie
na allegro można np taki gadżet kupić, może coś wymyślę
http://allegro.pl/swiecace-sznurowadla- ... 00274.html

a tu napis 3d, który chciałem wcześniej zrobić

Obrazek
http://pinacolada.danielpotter.com/proj ... -logo.html

logo z bilą nad i jest na zdjęciu poniżej

Busol
zainstalowałem system XP
jak uruchamiam ręcznie vpinball.exe to wchodze w folder Visual Pinball, klikam dwa razy na vpinball.exe (nie wybieram uruchom jako administrator bo w xp tej opcji nie ma) i potem otwieram stół
a jak przez Hyper pin to klikam HyperPin.exe i dalej to stoły lewym i prawym shiftem się zmienia a enterem wybiera, hyperpin uruchamia vpinball.exe ten który się ustawi w settings.ini
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Busol
Posty: 306
Rejestracja: 2012-09-24, 14:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Busol » 2014-10-24, 11:39

No to na szybko nie przychodzi mi nic do głowy.
A podeślij jeszcze moze kawałek XMLa ze stołami visualpinball.xml
HyperPin\Databases\Visual Pinball\VisualPinball.xml

Wiem, że kiedyż miałem problem bo jakieś krzaki miałem w XMLu

Paskudny
Posty: 46
Rejestracja: 2014-01-02, 12:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paskudny » 2014-10-24, 11:46

Tytek, może z nakładką PinballX pójdzie Ci łatwiej, próbowałeś? Ładna buda, pozazdrościć :mrgreen:

Tytek
Posty: 37
Rejestracja: 2014-03-11, 13:34
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tytek » 2014-10-24, 12:13

Busol
w xmlu mam tylko jeden bo dla pewności wszystkie stoły wyczyściłem i wstawiłem ten który wiem że na pewno działa

<menu>
<game name="Terminator2">
<description>Terminator2</description>
<manufacturer>Williams</manufacturer>
<year>1991</year>
<type>SS</type>
</game>

</menu>

Paskudny
o PinballX nie słyszałem, poszukam go na sieci i spróbuje jeszcze dzisiaj potestować

Busol
Posty: 306
Rejestracja: 2012-09-24, 14:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Busol » 2014-10-24, 12:17

No to kończą mi siępomysły oraz... utwierdzam się, że Pinbal Arcade jednak ma plusy :)
Jednym z nich jest t o,że... działa. :)
Polecam.

Tytek
Posty: 37
Rejestracja: 2014-03-11, 13:34
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tytek » 2014-10-24, 12:42

Busol, a czy możesz mi spakować cały folder HyperPin i Vizual Pinball razem ze stołami i wrzucić na jakiegoś FTP-a
wtedy bym tylko rozpakował, ewentualnie poprawił ścieżki i może by zadziałało

Busol
Posty: 306
Rejestracja: 2012-09-24, 14:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Busol » 2014-10-24, 13:05

To nie takie proste :).
Poza tym mam chyba mocno niestandardową wersję z FPLaunchem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Flippery inaczej czyli alternatywa dla prawdziwych stołów.”