Liczba postów: 662
Liczba wątków: 103
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
High Score ID: CRX
ja bym nie ryzykowal zadnych spreyow, zwykly patyczek z papierem sciernym,to najlepsza opcja,wszelkiego rodzaju spraye po pewnym czasie zaczynaja zbierac brud, i wszystko zaczyna sie kleic,i bedzie jeszcze gorzej,ale to tylko moja opinia,kazdy robi jak lubi
Subaru Impreza WRX , Wersja Limitowana " UK 300"
Nr. 244 ,Chargespeed Body + PPP (Prodrive Performance Pack )
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 20
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
Właśnie w tym problem ,że on był cały potraktowany jakimś sprayem i się klei ...
teraz muszę to czymś usunąć !!?
Liczba postów: 352
Liczba wątków: 28
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
1
Potwierdzam sposób czyszczenia styków jaki proponuje kolega Skyline. Wyjątkiem są styki (ja to nazywam pajączki) które występują w mechanizmach STEPER UNIT,PLAYER UNIT,BALL UNIT,SCORE UNIT itp. styki które przesuwają się po płytce.Ja końcówki tych blaszek jak i same nity poleruję,łatwo domyśleć się dlaczego.
Pinball EM
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2018
Reputacja:
0
Sama to ostatnio przeszłam z Włoskim specjalistycznym preparatem w aerozolu do styków i części elektro-elektronicznych.
Po zastygnięciu tworzy bardzo lepką i gumowatą konsystencję. Łapie natychmiast wszelkie brudy. Kurz. Masakra i w dłuższej perspektywie murowane problemy. ( zbliżone uwarunkowania i reakcję patrzeć tzw-"gluty", bardzo modne w obecnej sub-kulturze młodzieży . Łapią identycznie i zbierają wszystko co "niepożądane").
Im człowiek ma mniej zasad,tym łatwiej je porzuca"(A.Majewski)
Jedni mają poglądy,inni interesy(K.Kampa)
"Kto hoduje kilka róż,kocha piękno;kto hoduje tysiące–kocha forsę"(W.Grzeszczyk)
----MAYBE YEARS: 85-95 WILL RETURN SOON,,,?!----