25/08/2020, 23:41
No to część 2 drobnych podpowiedzi . Naprawdę rozbudowane opisy wrzucę do stosownego działu bo dwa zdania na temat maszyny nie traktuję jako jakieś istotne tipy.
6. WalkingDead - kluczowe są trzy karty po lewej stronie. Po zbiciu kart pierwszy strzał aktywuje misje. Dobrze punktuje lewy loop (Barn) i prawa rampa (Arena). Przy kolejnym zbijaniu kart trzeba pilnować, żeby nie uderzyć w momencie kiedy podświetlona jest opcja którą wcześniej się zbiło (first aid, food, weapons).
7. StrangerThings - do wyboru trzy opcje - 1. multiball (trafiamy dwa targety przy wejściu na lewą rampę aktywując lock, 3 loki i mamy multiball), 2. gra na misję - trzeba trzy razy zaliczyć loop lub rampę czym uruchamiamy misję (można a nawet należy połączyć z multi), 3. Uruchamiamy mod z "kwiatem" (Alex ma inne skojarzenie ale go tu nie przytoczę ) - strącamy 4 karty z przodu centralnej platformy (za każdym razem trzeba więcej razy strącić kart, żeby aktywować mod, drugi mod to mała 2-bilowa multi).
8. StarWars - na początku gry wybieramy postać co determinuje naszą "siłę" w konkretnym działaniu. Wybranie Luka daje możliwość szybkiego dojścia do multi tylko trzeba wybierać +5 tighFiters (wybieramy prawym flipperem przed wybiciem bili), po trafieniu w target z TighFiter kiedy się świci (u góry po lewej) guzikiem na LockBar "zbijamy" statki, po zbiciu 35 mamy multi. No i kluczowe są mnożniki - to te cele gdzie są strzałki z X, w czasie gry po naciśnięciu guzika na lockbar zmieniają się na czerwoni i wtedy prawym i lewym flipperem możemy je przesuwać, kolejne naciśnięcie guzika "lokuje" je na konkretne cele gdzie trafienie jest mnożone zgodnie z aktualnym mnożnikiem. Dalej to dłuższa opowieść do odpowiedniego działu...
9. MonsterBush - klasyka więc większość wie co robić . Trafiając w dane cele aktywujemy poszczególne postacie. Po zaliczeniu 6 trafiamy do dołka i mamy MonsterBush . Warto połączyć zaliczanie danej postaci z multi na Frankenstain bo zatrzymuje odliczanie czasu.
To tyle w dużym skrócie - miłej zabawy i do zobaczenia 12 września
6. WalkingDead - kluczowe są trzy karty po lewej stronie. Po zbiciu kart pierwszy strzał aktywuje misje. Dobrze punktuje lewy loop (Barn) i prawa rampa (Arena). Przy kolejnym zbijaniu kart trzeba pilnować, żeby nie uderzyć w momencie kiedy podświetlona jest opcja którą wcześniej się zbiło (first aid, food, weapons).
7. StrangerThings - do wyboru trzy opcje - 1. multiball (trafiamy dwa targety przy wejściu na lewą rampę aktywując lock, 3 loki i mamy multiball), 2. gra na misję - trzeba trzy razy zaliczyć loop lub rampę czym uruchamiamy misję (można a nawet należy połączyć z multi), 3. Uruchamiamy mod z "kwiatem" (Alex ma inne skojarzenie ale go tu nie przytoczę ) - strącamy 4 karty z przodu centralnej platformy (za każdym razem trzeba więcej razy strącić kart, żeby aktywować mod, drugi mod to mała 2-bilowa multi).
8. StarWars - na początku gry wybieramy postać co determinuje naszą "siłę" w konkretnym działaniu. Wybranie Luka daje możliwość szybkiego dojścia do multi tylko trzeba wybierać +5 tighFiters (wybieramy prawym flipperem przed wybiciem bili), po trafieniu w target z TighFiter kiedy się świci (u góry po lewej) guzikiem na LockBar "zbijamy" statki, po zbiciu 35 mamy multi. No i kluczowe są mnożniki - to te cele gdzie są strzałki z X, w czasie gry po naciśnięciu guzika na lockbar zmieniają się na czerwoni i wtedy prawym i lewym flipperem możemy je przesuwać, kolejne naciśnięcie guzika "lokuje" je na konkretne cele gdzie trafienie jest mnożone zgodnie z aktualnym mnożnikiem. Dalej to dłuższa opowieść do odpowiedniego działu...
9. MonsterBush - klasyka więc większość wie co robić . Trafiając w dane cele aktywujemy poszczególne postacie. Po zaliczeniu 6 trafiamy do dołka i mamy MonsterBush . Warto połączyć zaliczanie danej postaci z multi na Frankenstain bo zatrzymuje odliczanie czasu.
To tyle w dużym skrócie - miłej zabawy i do zobaczenia 12 września