Forum Flipperowe flippery.org.pl
oficjalne forum

2011 - Inne tematy - Konkurs na logo Ligi

Paweł - 2011-06-25, 15:03
Temat postu: Konkurs na logo Ligi
Witam, sam nie mam pomysłu na takowe, może ktoś z was pomoże? Projekty można umieszczać w tym poście, może coś wspólnie opracujemy? Ja niestety z grafiki to tylko paint :)
NEX - 2011-06-25, 15:52

Logo czy obrazek? Nad logo to trzeba przysiąść i poczekać na przypływ weny :mrgreen: , obrazek można machać od ręki w 5 minut ;)
Paweł - 2011-06-25, 15:56

Pomysł ciekawy, chodzi zdecydowanie o logo, takie które będzie można umieszczać na np. banerze, stronie, pucharach, koszulkach, kubkach itd.
NEX - 2011-06-25, 15:59

Edytuje w takim razie posta i wrzucę dwie propozycje... ;)




Podoba mi się drugi !

Jarnie - 2011-06-25, 22:37

logo polskiej ligi fliperowej powstalo juz kilka lat temu i wyglada tak :

https://picasaweb.google.com/jarnie666/PPL?authkey=Gv1sRgCOHMsOv9iuXJCg

NEX - 2011-06-25, 23:57

Strasznie to małe i niewyraźne ;) Trzeba byłoby przerobić na jakiś obrazek (a w zasadzie to zrobić od nowa) aby zobaczyć jak prezentuje się na innych większych gadżetach (kubki czy koszulki o których wspominał Paweł)

Edit: wzorując się trochę na znaczku Jarka wrzucę kolejna propozycję ;)


Paweł - 2011-06-26, 14:37

jarnie666 napisał/a:
logo polskiej ligi fliperowej powstalo juz kilka lat temu i wyglada tak :

https://picasaweb.google.com/jarnie666/PPL?authkey=Gv1sRgCOHMsOv9iuXJCg


Jaka liga, gdzie była grana , wiesz coś więcej ?

Jarnie - 2011-06-26, 19:14

logo powstalo na potrzeby naszego wyjazdu do LV , zostalo zatwierdzone przez Izbe Gospodarcza... znaczki dostali finalisci IFPA 5... nigdy nie bylo grane zawodow ligowych.. :-|
janekV8 - 2011-06-27, 15:59

oryginał w kolorze jest na plakacie, który przygotowałem na nasze wiosenne mistrzostwa

co można wygrać w konkursie?

Paweł - 2011-06-27, 17:45

Projekt okrągły z flipperem lub z łapkami w środku a dookoła napis Polska Liga flipperowa i adres www.flippery.com.pl
NEX - 2011-06-27, 19:46

ale marudzisz ;)







Paweł - 2011-06-27, 20:45

wolałbym aby flipper w środku miał mniej szczegółów :)
NEX - 2011-06-28, 00:17

IMHO ma wręcz za mało szczegółowy - myślałem nawet o ewentualnym dopracowaniu (czyt uszczegółowieniu) ;)
Rysowałem to tak "na szybko" więc to tak naprawdę obrazek poglądowy i wszystko można zmienić (dodać/ując).

Na koszulkach lepiej będzie się prezentować dokładniejszy obrazek, na małych znaczkach oczywiście coś bardzo prostego.

Paweł - 2011-06-28, 18:17

A co na to inni zawodnicy Polskiej Ligi Flipperowej ?
NEX - 2011-06-28, 21:59

Generalnie można wstawić obrazki "uproszczone" jak te:





Ale IMHO znacznie lepiej wygląda coś takiego:


Paweł - 2011-06-29, 21:03

no faktycznie wygląda lepiej, a może logo zostawić jako sam flipper a w niego wkomponować napisy ?
NEX - 2011-06-29, 23:21

Myślałem o tym ale wtedy napisy byłyby zbyt małe czyli nieczytelne.
Ostatecznie wyszło coś takiego :)
IMHO na koszulce będzie prezentowało się naprawdę ciekawie :) Na kubach można dać negatyw (jeśli kubki mają być białe :)

(trzeba kliknąć aby obrazek pokazał się w normalnej rozdzielczości)



...ale oczywiście jak rozumiem konkurs trwa i czekamy na kolejne propozycje :)

xvidasd - 2011-08-29, 21:50

NEX napisał/a:
IMHO na koszulce będzie prezentowało się naprawdę ciekawie

Muszę Cię zmartwić - tak cienkie linie bardzo szybko ulegają spraniu/wykruszeniu (nawet w sitodruku) - proponował bym użyć grubszych linii - wiem co mówię bo robiłem już trochę koszulek z własnymi nadrukami.

A skoro konkurs otwarty to moja propozycja na logo:


Prezes - 2011-08-29, 22:02

Każde logo flipperowe ma: flippera, łapki, kulkę, sugeruję więcej inwencji, nie musi być tak oczywiste (vide logo PSF). nie jest ono idealne, ale jest: PROSTE, CZYTELNE i I N N E.


NEX napisał/a:
Generalnie można wstawić obrazki "uproszczone" jak te:

[url=http://img863.images...a1f.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://img808.images...ip1.jpg]Obrazek[/URL]

Ale IMHO znacznie lepiej wygląda coś takiego:

[url=http://img84.imagesh...p2u.jpg]Obrazek[/URL]

Prezes - 2011-08-29, 22:03

o to jest coś, chociaż w pierwszej chwili pomyślałem, że to grzyb atomowy, a to kula :)

xvidasd napisał/a:
NEX napisał/a:
IMHO na koszulce będzie prezentowało się naprawdę ciekawie

Muszę Cię zmartwić - tak cienkie linie bardzo szybko ulegają spraniu/wykruszeniu (nawet w sitodruku) - proponował bym użyć grubszych linii - wiem co mówię bo robiłem już trochę koszulek z własnymi nadrukami.

A skoro konkurs otwarty to moja propozycja na logo:

Obrazek

NEX - 2011-08-29, 22:44

xvidasd napisał/a:
Muszę Cię zmartwić - tak cienkie linie bardzo szybko ulegają spraniu/wykruszeniu (nawet w sitodruku) - proponował bym użyć grubszych linii

Dobrze wykonana koszulka nie bedzie wykruszac sie - jednak oczywiście linię bez problemu mozna pogrubić.
Prezes napisał/a:
nie musi być tak oczywiste (vide logo PSF). nie jest ono idealne, ale jest: PROSTE, CZYTELNE i I N N E

... a osobie nie mającej wiele wspólnego z tematem kojarzy się z.... niczym ;)
Mówisz o tym logo na którym są tylko trzy litery - PSF? Jest OK pod warunkiem że współistnieje jeszcze z czymś co jednoznacznie kojarzy się z fliperem.
Prezes napisał/a:
chociaż w pierwszej chwili pomyślałem, że to grzyb atomowy,

Miałem podobne skojarzenie :)

Jarnie - 2011-08-29, 23:10

niemniej jednak kolega zasugerowal technike i kolory zapozyczone z dotmatrix i jestem za ta technika... samo logo nie kojarzy mi sie z fliperami...
Prezes - 2011-08-30, 00:21

jestem za tym logo, tylko w miarę możliwości bym spróbował oddać lepiej kulę (by na nią wyglądała). a to że nie ma flippera, łapki, albo typowej kulki to nie szkodzi, ba - nawet lepiej!

jarnie666 napisał/a:
niemniej jednak kolega zasugerowal technike i kolory zapozyczone z dotmatrix i jestem za ta technika... samo logo nie kojarzy mi sie z fliperami...

NEX - 2011-08-30, 01:02

IMHO powinna być jednak jakaś grafika jednoznacznie kojarząca się z fliperami. Sam adres strony, nazwa i skrót to troszkę za mało.
Inna sprawa: z tego co Paweł wspominał to logo ma być wykorzystywane nie tylko na koszulkach ale także na jakiś pucharach, dyplomach itp....

Jarnie - 2011-08-30, 09:54

bursztynowa technika dotmatrix i sylwetka flipera wpisana w kolo jak proponowalismy wczesniej, co wy na to..?
NEX - 2011-08-30, 12:08

jarnie666 napisał/a:
bursztynowa technika dotmatrix i sylwetka flipera wpisana w kolo jak proponowalismy wczesniej, co wy na to..?

dokladnie to samo przyszlo mi do glowy :) jestem za

JAM - 2011-08-30, 12:11

NEX napisał/a:
jarnie666 napisał/a:
bursztynowa technika dotmatrix i sylwetka flipera wpisana w kolo jak proponowalismy wczesniej, co wy na to..?

dokladnie to samo przyszlo mi do glowy :) jestem za


jestem na tak ;)

Paweł - 2011-08-31, 18:53

Też jestem za, kto to zrobi bo ja ni umiem :)
xvidasd - 2011-09-01, 00:30

Prezes napisał/a:
o to jest coś, chociaż w pierwszej chwili pomyślałem, że to grzyb atomowy, a to kula :)

Nic dziwnego - przysuń swoją twarz w odległości około 50cm ( średnia odległość od monitora ) do "typowego" wyświetlacza w pinballach i gwarantuję Ci, że zamiast zajefajnych animacji zobaczysz tylko to, co Ci Twoja wyobraźnia podsunie.

Powyższa grafa samej kulki jest w rozdziałce 310x240 ale tak faktycznie to używając tej technologii mamy 27x20px - spróbujcie zmieścić w tym:
Prezes napisał/a:
flippera, łapki, kulkę

- powodzenia.

Tworząc różne grafiki nigdy nie powielam schematów - (reklamy proszków do prania powinny zawierać w kolejności: umorusane dziecko, zatroskaną mamę, brudne do granic możliwości skarpety, kulturalnego gentelmana, który wyprowadzi mamę z błędu, lśniące skarpetki, uśmiechnięte dziecko) - nie powtarzajcie więc tych samych błędów! - postawcie na innowacyjność! Grafa, którą zaprojektowałem może i nie jest doskonała ale (np. na koszulce) przyciąga wzrok (co to jest?? - "grzyb atomowy"??) ale napis "flippery" każdego w końcu naprowadzi na właściwy tor.

Postaram się jeszcze coś zaprojektować i liczę na Wasze podpowiedzi jednak jak chcecie coś a'la "pinball screen" to nie wymagajcie zbyt wiele (lub oglądajcie z perspektywy!). :)

Paweł - 2011-09-01, 12:11

My to chyba wszyscy rozumiemy...
Pomysł jest taki, obrys kuli i w środku zarys flippera w technologi dot matrix i będzie ok, napisy pod spodem są jak najbardziej OK

Gość - 2011-09-27, 15:47

Witam
Jestem grafikiem i miłośnikiem fliperów,do kiedy to logo ?Jak znajdę chwilkę to coś zrobię
Pozdrawiam amelia

JAM - 2011-09-28, 21:55

Anonymous napisał/a:
Witam
Jestem grafikiem i miłośnikiem fliperów,do kiedy to logo ?Jak znajdę chwilkę to coś zrobię
Pozdrawiam amelia


A skad zes grfiku-Amelio ????

amelia - 2011-09-29, 23:25

Witaj
spod Wrocławia:-))
amelia

JAM - 2011-10-02, 19:03

Anonymous napisał/a:
Witam
Jestem grafikiem i miłośnikiem fliperów,do kiedy to logo ?Jak znajdę chwilkę to coś zrobię
Pozdrawiam amelia


zrob zrob,im wiecej pomyslow tym lepiej :-D

jacquesik - 2011-12-28, 15:44

JAM napisał/a:
Anonymous napisał/a:
Witam
Jestem grafikiem i miłośnikiem fliperów,do kiedy to logo ?Jak znajdę chwilkę to coś zrobię
Pozdrawiam amelia


zrob zrob,im wiecej pomyslow tym lepiej :-D



Wracamy do tematu!

Paweł - 2011-12-28, 21:21

liga ma już logo , masz je na kubku ;)
jacquesik - 2011-12-28, 21:27

A toci checa :)))))
To po problemie

NEX - 2011-12-28, 21:50

Fakt jest na kubku i na tych szklanych nagrodach :)
A jeśli ktoś nie widział to obrazek wygląda mniej więcej tak jak ten poniżej (są jeszcze oczywiście napisy Polska Liga Flipperowa)
http://www.systemaxonline...t10/pinball.gif

Prezes - 2012-04-02, 09:36
Temat postu: od Łukasza Dziatkiewicza prezesa
Hej
Napisz proszę do mnie na: psf.prezes@gmail.com
dzięki
ŁDz

Anonymous napisał/a:
Witam
Jestem grafikiem i miłośnikiem fliperów,do kiedy to logo ?Jak znajdę chwilkę to coś zrobię
Pozdrawiam amelia

Fala - 2012-04-02, 10:13
Temat postu: Re: od Łukasza Dziatkiewicza prezesa
Prezes napisał/a:
Hej
Napisz proszę do mnie na: psf.prezes@gmail.com
dzięki
ŁDz

Anonymous napisał/a:
Witam
Jestem grafikiem i miłośnikiem fliperów,do kiedy to logo ?Jak znajdę chwilkę to coś zrobię
Pozdrawiam amelia

To chyba będzie raczej problematyczne:
"Amelia
Ostatnia wizyta: 2011-10-17, 20:00 (Minut: 0)
Wizyt: 3 Łączny czas wizyt Minut: 4"

Prezes - 2012-04-02, 20:17
Temat postu: Re: od Łukasza Dziatkiewicza prezesa
a skąd takiś pewien ;)
nie podrywam, tylko w sprawie logo :)



Fala napisał/a:
Prezes napisał/a:
Hej
Napisz proszę do mnie na: psf.prezes@gmail.com
dzięki
ŁDz

Anonymous napisał/a:
Witam
Jestem grafikiem i miłośnikiem fliperów,do kiedy to logo ?Jak znajdę chwilkę to coś zrobię
Pozdrawiam amelia

To chyba będzie raczej problematyczne:
"Amelia
Ostatnia wizyta: 2011-10-17, 20:00 (Minut: 0)
Wizyt: 3 Łączny czas wizyt Minut: 4"

JAM - 2012-04-02, 20:50

Proponuję użyć opcji 'wyślij PW' :lol:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group