Forum Flipperowe

Pełna wersja: GoldenEye 007 kupić czy nie kupić, o to jest pytanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, przymierzam się do zakupu mojego pierwszego Flippera, padło na GoldenEye, na co zwracać uwagę przy zakupie takiej zabawki , sprzedający zapewnia że jest w 100% sprawny, po niektórych fotkach widać, że jest nieco wysluzony, cena to 10500zl. Doradzićie mi proszę czy warto go kupic dla siebie czy szukać czegoś w Polsce na miejscu . Poniżej link do oferty. Proszę o wyrozumiałość, jestem zielony w temacie.

"Piękna maszyna do pinoli Sega Goldeneye na sprzedaż, z której wyprodukowano tylko 2200 sztuk.
Szafka wyposażona jest w nowe światła, nowe gumki, nowe słupki i nowe piłki. Szafka jest w bardzo dobrym stanie.
Wspaniały kredens do zabawy z mnóstwem elementów gry na wieczory pełne zabawy!
Szafka jest bezbarwna, a boisko jest w dobrym stanie.
DMD działa również na 100%."

http://link.marktplaats.nl/m1369451276?u...ialbuttons
Wygląda nieźle, ale poproś o więcej zdjęć... najlepiej jakbyś pojechał po niego z kimś kto ma pojęcie
To jest niestety 1400km ode mnie, kupuje w ciemno, więc oględziny przed zakupem są nierealne, o jakie dokładnie zdjęcia poprosić, o co pytać? Czy zaraz po zakupie zrobić przegląd czy tłuc aż się zepsuje. Proszę o jakieś rady. W ogóle warto za taki hajs kupić Bonda?
Nie kupuj tytułu, jeśli na nim nie grałeś bo możesz się rozczarować nawet dobrą maszyną. Najlepiej to podjejdź do jakiegoś muzeum Flipperów w Polsce i wytypuj kilka maszyn, które przypadły Ci do gustu. Zakup na końcu.
Magnatt napisał(a):W ogóle warto za taki hajs kupić Bonda?
A to zależy. Jeśli w jakiś szczególny sposób masz sentyment do tego konkretnego tytułu lub po prostu jesteś fanem filmów z 007 to prawdopodobnie tak. Jeśli jednak chcesz po prostu kupić flipera a nie wiesz do końca jaki to miałby być tytuł to lepiej wstrzymać się i postąpić tak jak powyżej zasugerował Krzychu.