Forum Flipperowe

Pełna wersja: Proszę o pomoc w zakupie flippera
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witajcie, jestem nowy na forum. Posiadam w końcu własny dom i co za tym idzie chciałem kupić flipper. W temacie jestem kompletnie zielony i chciałem prosić o rady jaki flipper kupić, gdzie i za ile? Mój budżet to około 2500 zł
gothicman213 napisał(a):Witajcie, jestem nowy na forum. Posiadam w końcu własny dom i co za tym idzie chciałem kupić flipper. W temacie jestem kompletnie zielony i chciałem prosić o rady jaki flipper kupić, gdzie i za ile? Mój budżet to około 2500 zł

Masz na mysli jakiś konkretny tytuł? Może ta pozycja

http://allegro.pl/fliper-i5725503834.html


https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...nVu0iu1alQ
Właśnie na to zwróciłem uwagę. Te 2600 jest do negocjacji. Co Uważacie o tym fliperze? Za ile opłaca się go kupić?
Negocjuj na 2000 i zabieraj go... /pod warunkiem, że sprawny/
Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic kto mógłby pojechać sprawdzić ten fliper ze mną? Nie znam się na tym i nie wiem na co zwrócić uwagę. Jeżeli ktoś dałby radę to proszę o wiadomość.
Mogę z Tobą jechać, miałem kilka BK2K i wiem na co patrzeć...
Skąd jesteś dokładnie? Ja jestem z Brzózy (15 km od Kozienic) Napisz na pw.
Popatrzcie dokladnie na górny Playfield . A zaoszczędzicie 265 km
Możesz mi to powiedzieć tak żebym zrozumiał Big Grin?
Jest uszkodzony mechanicznie - porysowany przy błyskawicy jest wielki wytarcie , popatrz na fotkach , oczywiście wszystko można naprawić ....
Dzięki za zwrócenie uwagi. Czekam na jakieś inne propozycję Smile
gothicman213 napisał(a):Dzięki za zwrócenie uwagi. Czekam na jakieś inne propozycję Smile
Tylko nie spodziewaj się raczej (chyba że trafisz okazje polując dzień i noc na OLX) zakupu fajnego tytułu w idealnym stanie za kwotę 2500 PLN Wink
Ja bym się nie słuchał tylko kupił odrapany a odrapanie potraktował jako pretekst do negocjacji ceny Wink